Ti ginete me ton syllogo?

DJ Art djart at hellug.gr
Mon Feb 10 21:45:02 EET 2003

On Monday 10 February 2003 15:53, Kostas Tsakaloglou wrote:
> Meta thn "protofanh" dhlosi symmetoxon gia thn ekdhlosh sto TEE
> Peiraia, ti8entai ta parakato erothmata.

οι προσωπικές απόψεις μου πάνω σε αυτά είναι:

> 1. Giati me ton syllogo asxoloynte panta 5 atoma?

Για πολλούς λόγους:

α) Κάποιοι δεν έχουν το χρόνο
β) Κάποιοι γράφονται στο σύλλογο απλά και μόνο για να φαίνεται κάπου πως
είναι Linuxάδες
γ) Γιατί δεν υπάρχουν πρωτοβουλίες
δ) Γιατί δεν υπάρχουν ιδέες
ε) Γιατί όπως και να το κάνουμε, δεν είναι άπειρα αυτά που μπορεί να
κάνει ένας σύλλογος. Π.χ: εσύ τί ακριβώς θές να γίνει και δεν γίνεται ?
Εκδήλωση στο ΤΕΕ θα γίνει. Εντάξει, δεν υπήρξε μεγάλη συμμετοχή.
2 φορές είχαμε παρουσία στην Infosystem
κάναμε 2 φορές installfests
1 φορά (πολύ παλιά) είχε γίνει εκδήλωση στην Στουρνάρη και μοιραστήκανε
CDs.
και διάφορες άλλες εκδηλώσεις παλιότερα.
κλπ κλπ κλπ ...

Υπάρχουν 2 επιλογές τώρα: ή θα πρέπει να βρούμε καινούριες ιδέες ή θα
πρέπει κάποια από τα παραπάνω να τα συστηματικοποιήσουμε και να πούμε:
π.χ. κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα θα μοιράζουμε CDs στο δρόμο.

Γενικότερα, τα τελευταία χρόνια υπάρχει θετικό κλίμα γύρω από το Linux
(έχει εισαχθεί και στα Πανεπιστήμια από ατομικές ή συλλογικές
προσπάθειες και στα σχολεία και σε αρκετά άλλα μέρη) και τον τελευταίο
καιρό υπάρχουν ένα σωρό "πολιτικά" θέματα κυρίως με τα οποία μπορεί να
ασχοληθεί ο σύλλογος (π.χ. copyrights, dvds, νόμους, Free Software,
επιστολές κλπ).

> 2. Se prohgoymeno post den pira kammia apanthsh, giati?

Μάλλον επειδή κανείς δεν ενδιαφέρεται να αναλάβει ομιλία στο ΤΕΕ.

> 3. Se merikoys mhnes 8a ksanaginoyn ekloges. 8a yparxoyn
> ypopshfiothtes?

Θα υπάρχουν.

> 4. Ean o syllogos kleisi, oli h perioysia toy
> (mhxanhmata, domain klp.) pane sto dhmosio. 8eloyme na ginei?

όχι, δεν θέλουμε και δεν πρόκειται να γίνει.

Αυτό που φοβάσαι έχω την αίσθηση ότι δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
Πάντοτε θα μπορούν να βρεθούν 5 άτομα για να κάνουν ΔΣ στο σύλλογο
(έστω κι αν είναι συνεχώς τα ίδια και τα ίδια).

> 5. Giati den yparxoyn nea meli, gia na boh8hsoyn?

έχουμε αρκετά νέα μέλη. Απλώς το πρόβλημα που περιγράφεις εντοπίζεται
στο ότι δεν γράφονται με το στόχο να εμπλακούν σε διαδικασίες,
συζητήσεις, εκδηλώσεις, ενέργειες και πρωτοβουλίες. Αυτό είναι το
πρόβλημα. Δεν είναι το πόσα μέλη έχουμε, είναι το γιατί έχουμε τόσα
μέλη.

> 6. Mhpos yparxei h entyposi oti o syllogos ine h LGU kai mono?

όχι, σε καμία περίπτωση δεν νομίζω να υπάρχει αυτή η εντύπωση.

> 7. Mhpos h "elitistikh" symperifora kapoion an8ropon poy symmetexoyn
> stis listes, apomakrynei toys neoys apo ton syllogo?

Εδώ θα σου απαντήσω με ερώτηση.

Σκέψου έναν σύλλογο αμιγώς "ελιτίστικο", "παρεΐστικο" και "κλικαδόρικο".
(εκφράσεις που ανέκαθεν "βασάνιζαν" το σύλλογο). Αν ήμασταν τέτοιος
σύλλογος, μήπως θα ήμασταν και πιο ενεργοί ??

Δεν υποστηρίζω την ιδέα ότι πρέπει να γίνουμε έτσι, όμως το πρόβλημα μας
δεν είναι ο "ελιτισμός" 3 ατόμων στην LGU (γιατί προφανώς εκεί το πάς).

> Ean nomizete oti ta erothmata afta ine xoris oysia as mhn apanthsh
> kaneis. An omos ta 8eoreite shmantika as asxolh8oyme me afta giati 8a
> ta broyme mprosta mas....

Δεν θα βρούμε τίποτα μπροστά μας αν απλοποιήσουμε τα πράγματα και
σταματήσουμε τη γκρίνια. Η όλη γκρίνια μου θυμίζει τις συζητήσεις περί
ποδοσφαίρου, παράγκας και διαιτησίας.

Δεν μπορούμε να έχουμε άπειρες απαιτήσεις.

Πάντως, δεν έχουμε και λίγα πράγματα/δραστηριότητες. Έχουμε 3
μηχανήματα, 5 άτομα για ΔΣ, 8-10 system administrators, webmasters,
listmasters, όλα μαζί, καμιά 10αριά-20αριά άτομα ακόμα που ασχολούνται
με τα κοινά του συλλόγου. Ο σύλλογος "στεγάζει" κάποια projects
(ενδεικτικά αναφέρω hydra, imapfilter, και άλλα), έχουμε άτομα που
ασχολούνται με τις ελληνικοποιήσεις, έχουμε ένα περιοδικό που
χρειάζεται "ανάσταση", έχουμε τις mailing lists, έχουμε στο ιστορικό
κάποιες εκδηλώσεις, έχουμε στείλει επιστολές, και τα λοιπά.

οκ, αυτό που θα μπορούσε να λείπει από το σύλλογο είναι λίγη
δημοσιότητα. Να αναθερμάνουμε ίσως τις σχέσεις μας με τα περιοδικά του
χώρου, να κάνουμε λίγο δημόσιες σχέσεις, να βρούμε κάποια άτομα σε
καίριες θέσεις και να αναλάβουμε δραστηριότητες, είμαστε λίγο ελλειπείς
στον Πανεπιστημιακό χώρο και τα λοιπά.

Δηλαδή, τί άλλο θα μπορούσε να κάνει ο σύλλογος ?? όλοι αυτό περιμένουν,
λοιπόν, ιδέες και πρωτοβουλίες.

Να δούμε τί κάνουν και τα άλλα LUGs, να πάρουμε καμιά ιδέα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering