Ti ginete me ton syllogo?

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Mon Feb 10 18:48:01 EET 2003

On Mon, Feb 10, 2003 at 03:53:52PM +0200, Kostas Tsakaloglou wrote:

> Meta thn "protofanh" dhlosi symmetoxon gia thn ekdhlosh sto TEE Peiraia,
> ti8entai ta parakato erothmata.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό. Δεν είναι υποχρεωμένα
τα μελη του hellug να παρίστανται σε καθε εκδήλωση.

> 4. Ean o syllogos kleisi, oli h perioysia toy (mhxanhmata, domain klp.) pane sto
> dhmosio. 8eloyme na ginei?
αυτό είναι το λίγοτερο. Αλλά γιατι να κλείσει ο σύλλογος;

> 5. Giati den yparxoyn nea meli, gia na boh8hsoyn?
Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι οργανωτικό. Αρκετοί πιστευω ότι
μπορούν να βοηθήσουν αν καποιος κανει μια κατανομή των εργασιών
που χρειάζονται να γίνουν. Και μια πρόταση... Ας στέλνει περιοδικά
το board μια λίστα με τα project του συλλόγου που είναι orphaned,
και χρειάζονται maintainer. (όπως κανει το debian για τα packages)

Το http://www.hellug.gr/hellug/services.php είναι παλιό ή μου φαίνεται;

> 6. Mhpos yparxei h entyposi oti o syllogos ine h LGU kai mono?
> 7. Mhpos h "elitistikh" symperifora kapoion an8ropon poy symmetexoyn stis
> listes, apomakrynei toys neoys apo ton syllogo?

Η lgu δεν έχει αμεση σχέση με το σύλλογο εκτος απο του ότι φιλοξενείται
σε αυτόν. Ο σύλλογος δεν ελεγχει, ούτε και μπορεί να κανει κατι
τέτοιο σε μια λίστα για εθελοντικό support.

--
Nikos Mavroyanopoulos