Νόμος 3057 (EUCD): Πρώτο προσχέδιο δελτίου τύπου

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Feb 5 21:13:01 EET 2003

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν θυμάμαι αν το ανεφερε το αρχικο draft, αλλά καλό είναι να επιμείνουμε
> στο ότι ο νομος επιτρέπει τις διακρίσεις μεταξύ πολιτών διαφορετικών
> κρατών. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα των ταινιών, o νομος επιτρέπει
> οι ελληνες πολίτες να έχουν ανιση μεταχείρηση εναντι των αμερικάνων,
> αφού είναι υποχρεωμένοι να δουν μια ταινία όταν η εταιρία διανομής
> το αποφασίσει (συνήθως 7 μηνες αργότερα απο την Αμερική), και σε
> τιμή διαφορετική.

Δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να κατηγορήσεις ως υπεύθυνο τον ελληνικό νόμο γι
αυτό, μια και το αποτέλεσμα είναι συνδυασμός νόμων από διάφορες χώρες. Καμιά
καλύτερη διατύπωση ίσως; Αυτό που θα μπορούσαμε να πούμε είναι ότι τελικά οι
εταιρείες αποκτούν δύναμη να επιβάλλουν παγκόσμια νομοθεσία.

> Τετοιες πρακτικες διάκρισης απ'ότι ξερω απαγορευονται στη Νεα Ζηλανδία
> οποτε και όλα τα DVD player δεν εχουν (εκ του νόμου) region restrictions.

Έχεις κάποιο reference γι αυτό; Θα το βάλο στο τέλος ως "λαμπρό παράδειγμα",
αλλά χρειάζεται και ένα reference.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========