Software kai Ethnikh asfaleia..

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jan 7 00:13:01 EET 2003

* Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> [2003-01-06 23:59]:
> που αγοράζει η χώρα μας, έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Αγοράζουμε όπλα
> που δεν καλύπτουν τις ανάγκες μας, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που
> αγοράζουμε όπλα με τέτοιες ελλείψεις που δεν επιτρέπουν την
> επιχειρησιακή τους αξιοποίηση, όπως στις περιπτώσεις που δεν είναι
> ολοκληρωμένο το λογισμικό τους (software).

Πολύ καλή επισήμανση. Βέβαια δε νομίζω ότι τα πολεμικά αεροπλάνα και οι
πύραυλοι τρέχουν Windows, και δε νομίζω ότι οι στρατιωτικοί θα
καλοέβλεπαν την ιδέα να μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαβάσει τον κώδικα που
τα ελέγχει, αλλά από την άλλη, ούτε το να αγοράζεις «γουρούνι στο σακί»
ακούγεται πολύ καλό...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr