γιδοβοσκοί (μέρος 69o)

Giannis Tsopokis ogiannhs at yahoo.gr
Fri Dec 20 18:01:01 EET 2002

>From: "DJ Art" <djart at linux.gr>
>Μπορεί να μην είναι καλή ιδέα το να κάνουμε μια μαύρη λίστα με sites του
>δημοσίου κλπ που δεν παίζουν με Mozilla κλπ, γιατί κινδυνεύουμε να
>γίνουμε γραφικοί, ...

Ego pisteyo oti ayto prepei na to kanoume. Oxi black list, alla na
mazepsoume dieythinseis, na doume an douleyoun me mozilla kai opoia site
exoun provlima na ta anaferoume. Oxi black list alla na poume, eimaste
ellines forolgoumenoi polites kai thelloyme na exoume prosbash -xoris emeso
kostos (agora ms win)- sta site toy dhmosioy. Ayto den einai katholou
grafiko, to na sou leei to kratos prepei na agoraseis ayto gia na mpeis sto
site to opoio esy san forologoumenos exeis plhrosei einai toylaxiston
aparadekto kai sigoura mh apodekto. Pisteyo oti ayto symbainei kyrios logo
agnoias para ithelimena, alla emeis prepei na toys afypnisoume. Theloume ta
sites na douleyoun me Mozilla (einai o pio standard compliant browser ap'
oso ksero) kai tresei se polles platformes. Ego mporo na asxolitho me ayto
alla tha ithella kai mia boithia, sto na mazepsoyme link kai na kanoume mia
organomenh rospatheia.