Hellug digest, Vol 1 #427 - 14 msgs

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Thu Dec 19 17:37:01 EET 2002

On Thursday 19 December 2002 03:44, DJ Art wrote:

> σε κάποια φάση με έκανες να νομίσω ότι έκανα copy paste τις γραμμές από
> το INSTALL λάθος :) (είναι και περασμένη η ώρα).
>
> Μιας και είναι περασμένη η ώρα ξαναδιάβασε τα notes που έκανα paste.
> και μετά πήγαινε στο site www.aspaite.gr και κάνε scroll μέχρι να βρείς
> το footer.

ΟΚ, αυτός κάνει μια ερώτηση σχετικά με μια διαμάχη για ένα domain και εσύ του
απαντάς για μια χαζομάρα που έχει κάνει στο site που έχει στήσει...
Αν λάβεις υπόψιν σου την ώρα, το γεγονός ότι αυτό που κάνεις quote από την
αρχική ερώτηση δεν δίνει και κανένα hint όπως επίσης και το ότι δεν έκανα τον
κόπο να πάω να δω το site του, ίσως, ίσως μου δώσεις κάποια ελαφρυντικά για
την απορία μου :-)

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece