Hellug digest, Vol 1 #427 - 14 msgs

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Dec 19 06:10:01 EET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 10:08:26PM -0800, Nektarios Sylligardakis wrote:
> to 8ema einai os ekseis :
> H sxoli selete metanomastike to kalokairi se A.S.PAI.T.E.(
> (anotati sxoli paidagogon texnologon ekpedeftiko)
> opote to site tis sxolis katargite selete www.selete.gr
>
> Egw tora piga kai tous prolaba kai katoxirosa to www.aspaite.gr
> kai estisa ana PHP-NUKE gia na ftiaksw mia kinota Foititwn ASPAITE
>
> Aftoi me apiloun na me pane dikastika!!!
> mporoun na mou kanoun tipota???
>
> H blakia itan oti gia mia bomada xrisimopoiisa to logotipo tis ASPAITE
> alla to katebasa molis katalaba ti blakia!!
> Gia auto mporoun na mou kanou tipota

> [...]

File den eheis elpida na to krathseis to onoma.
O logos einai oti esy kinithikes me mono skopo na katoxyroseis to onoma
prin apo aytous. Sto hostmaster.gr anaferei ayth thn periptwsh kai
sigura den einai yper sou.
Me alla logia se pane aneta sto diksthrio.

Ean fysika apodeikseis sto dikasthrio oti eheis pseydonimo "aspaite"
h exeis mia etairia me to idio onoma, kai oti ayto prohphrxe ths
apofashs metonomasias twn selete tote kai mono tote exeis elpida.

Ean kai me ayto to post paradexese thn enoxh sou kai einai ajiopiisimo
apo to dikasthrio apodeiktiko stoixeio. Prosexe giati ayth h afeleia
sou, tha sou stoixisei PARA POLY akriva.

Sou proteino na kaneis symfonia me thn allh pleyra kai na zhthseis mia
mikrh apozhmiwsh gia ta ejoda tou hostname kai ths synthrhshs toy site.

Filika Fanis