OpenFest report (Was: Re: Ημερίδα e-Government από τη Microsoft Ελλάς)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sun Dec 15 21:48:01 EET 2002

Spiros Bolis wrote:
<snip>

> Alihtheia, exoyme kanena neo apo to metwpo toy openfest? Osoi thn
> kopanhsame (yours trully) tha ithelan na mathoyn ta paraleipomena..
>
> Kalo brady

Πήγα εγώ εχθές, από το πρωί μια και είχα και τον χαιρετισμό. Γενικά το βρήκα
καλοοργανωμένο. Ένας μεγάλος φαρδύς διάδρομος με τραπέζια για το InstallFest.
Ένα ενδιαφέρον "μίνι-μουσείο" με παλιούς υπολογιστές, από παλιούς εώς
πραγματικά αρχαίους! :-) Το απόγευμα υπήρχε και πάρτυ με live στο οποίο δεν
μπόρεσα να είμαι. Γίνανε 6 ομιλίες, από τις 11 το πρωί μέχρι τις 4-4:30 το
απόγευμα. Πέρα από τους φοιτητές, το θετικό είναι ότι υπάρχουν και αρκετοί
καθηγητές που βλέπουν το θέμα πολύ θετικά εκεί. Κάποιοι μάλιστα κάνανε και
παρουσιάσεις (δείτε το πρόγραμμα στο site τους). Δεν μπόρεσα να έχω
περισσότερες εντυπώσεις από το InstallFest γιατί την περισσότερη ώρα ήμουν στο
αμφιθέατρο που γίνονταν οι ομιλίες. Συμπερασματικά, ένα από τα καλά events που
ελπίζω να συνεχίσει να γίνεται κάθε χρόνο. Σήμερα δεν πήγα και δεν ξέρω τι
έγινε, αλλά το πρόγραμμα ήταν παρόμοιο με ομιλίες κλπ.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========