diamartiromaste (?) :) (Was: Hellug digest, Vol 1 #420 - 1 msg )

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Wed Dec 11 22:15:02 EET 2002

>Hellug digest, Vol 1 #420 - 1 msg
>gef at hellug.gr gef at hellug.gr
>Tue Dec 10 11:16:01 2002

>Re paidia, h Microsoft erxetai na diadhlwsei eksw apo ta grafeia mas?
>Emeis giati na pame eksw apo ta dika ths grafeia?

tha kaname orea antithesi, ena rempelo askeri sta high class - glamour
ktiria tou amarousiou - koita titlos alter: epanastasi sto kentro ths
kapitalisthkhs  ellados ;)

afou den erxontai aftoi na gnoristoume as pame emeis, gia
doro gnorimias proteino cd debian stous ipallilous.

vevea emeis den exoume high class grafeia kai den kseroun pou na mas vroun
oi anthropoi

pame ligo pio sovara tora... :

genika vevea nomizo oti oute tin diathesi , oute to megethos exoume
gia diadiloseis.

o logos diamartirias einai oti eno exoume kati na poume den mas akouei
kaneis (apo tous dimosiografous ) kai oi politikoi mas sinexos episkeptontai
sinedria gia tin ilektroniki diakivernisi pou organonei i microsoft.

auti tin stigmi i ms exei ta xeria tis stin tsepi mou kai travei xrima, episis
ta exei kai sth diki sou tsepi. ta exei genika se auto pou legetai kratikos
korvanas. oi kinhseis twn politikwn mas me proideazoun gia thn sinexeia.

sigoura oi filoi apo to redmond tha einai poli euxaristhmenoi gia thn
aphxhsh pou exoun oi xantres kai ta kathreptakia tous stous ypanaptyktous
valkanious.

>To "mono sthn X mporei na symbei na symbei ayto" einai kati pou to akous
>pantou,
>kai telika symbainei pantou... as mhn efyshxazomaste, giati epishs mporei
>"mono sthn Ellada na mhn anexontai oi polites na ginetai ayto" :)

stin ypersintiritikotath agglia oi enoseis katanalotwn tha tous eixan psisei
zontanous kai oloi tous tha eixan paei spitia tous.

giorgos tsimaras