Maintainer για το Magaz

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 11 01:39:01 EET 2002

On Tuesday 10 December 2002 18:42, Nikolaos Kefalas wrote:

>     Ean den brethei kapoios pio empeiros apo mena tha mporousa na to
> analabo , na grapso kai go kati ( mathenontas kai kati kainourgeio) ,
> na mhn lene oi kakes glosses oti den kanoume apolytos tipota dhladh
> :-p.

υποσημειώσεις:

1) Δεν είναι απαραίτητο ο maintainer να έχει τις καταπληκτικές
υπεργαμάουα γνώσεις. Το σημαντικότερο είναι να έχει όρεξη, διάθεση και
πρωτοβουλία.

Τα υπόλοιπα θα τα μάθει και στην πορεία. Αν και δεν χρειάζεται να μάθει
και πολλά, μπορεί ο ίδιος να "χτίσει" καινούρια πράγματα.

2) Ο maintainer δεν είναι απαραίτητο να γράφει κι ο ίδιος άρθρα. Στην
ουσία μιλάμε για αρχισυντάκτη.

3) Ο κυριότερος ρόλος του αρχισυντάκτη αυτή τη στιγμή είναι να
αναδιοργανώσει το site του magaz. Δηλαδή αν ο αρχισυντάκτης είναι ένας
υπερ-γαμάουα web developer, τότε το magaz θα πάει μπροστά, είμαι
σίγουρος.

Αν δεν είναι, τότε αφενός πρέπει εκτός από τις ιδέες, να έχει την όρεξη
να μάθει κάποια πράγματα για web development και επιπλέον, ένας που
έχει τις ιδέες και την πρωτοβουλία, αλλά όχι τις γνώσεις, θα μπορούσε
να χρησιμοποιήσει το μυαλό του ώστε να φέρει κι άλλο κόσμο να δουλέψει
στο "project" αυτό και να τους βάλει να φτιάξουν αυτά που δεν ξέρει να
κάνει. (σαν καλός project leader)

Δηλαδή, αν ο maintainer βγεί στις λίστες και πεί: "θέλω το ταδε module
που να είναι γραμμένο σε php και να μετατρέπει ΑΥΤΟ σε ΕΚΕΙΝΟ ++ το
ΤΑΔΕ block σε html που να κάνει *ΑΥΤΟ*", τότε ίσως κάτι μπορεί να
γίνει. Υπάρχουν αρκετοί που έχουν εμπειρία και μπορούν να μιλήσουν
τεχνικά και να κάνουν copy paste τον κώδικά τους.

4) Ο αρχισυντάκτης, (ξέχασα να το αναφέρω στο 1ο mail), δεν είναι ανάγκη
να είναι ένας. Θα μπορούσε να είναι ένα team αρχισυντακτών, όπου άλλος
θα έχει τις ιδέες, άλλος θα έχει τις γνώσεις, κλπ κλπ κλπ.

Βασικά, αν γίνεται να είναι τουλάχιστον 2 τα άτομα, θα είμασταν τέλοιοι.

5) Δεν είναι πολύ δύσκολο task. Λίγο χώσιμο θέλει και λίγο σκέψη για το
πώς θα μπορούσε να διαφημιστεί έξυπνα το magaz ώστε να έχει feedback. Ο
κόσμος εκεί έξω είναι και περιμένει να σας δώσει τα άρθρα του (λέμε
τώρα) :)

6) είναι ένα project το οποίο όποιος το αναλάβει ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να
αποτύχει. Κι αυτό γιατί τώρα είναι πεθαμένο το magaz. Οπότε, χειρότερα
από τώρα, δεν γίνεται.

(οκ, ξεχάστε την παραπάνω ουτοπία και ελάτε πάλι στην πραγματικότητα. αν
βγεί κανα νέο τεύχος, θα πούμε και ευχαριστώ ;) )

ΥΓ: Είπαμε, μην στριμώχνεστε, όλοι θα πάρετε

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering