Protaseis.

Giannis Tsopokis gtsopokis at noc.uoa.gr
Wed Dec 4 21:09:00 EET 2002

1) Tha proteina na ftiaxthei mia selida pou na exei mia lista me sites toy
dhmosioy (isws kai allon organismon h etaireiwn) kai na fainetai an ayta
site paizoun se mozilla (M$ oriented).

2) Na epikoinonisoume me toys web masters kai na rothsoume an to gnorizoun
ayto kai ti skopeyoun na kanoun gia ayto. (den epitrepete kapoioi na
apokleiontai apo sites toy dhmosiou, oute to dhmosio mporei na
sponsorarei -kai di athemita opoiadhpote etaireia.)

3) Na ftiaksoume mia lista apo email (bouleyton, eyrobouleyton, efhmeridon
kai loipon) pou na apostelontai diafora deltia typoy.

4) Ta deltia typou na epididontai sth boulh (o mesos oros hlikias ton
bouleyton einai >>60 kai h sxesh toys me toys ypologistes -> 0), giati einai
poly pithano kapoioi oxi mono na mhn kseroun ti einai ta windows to linux
kai to open source alla nh mhn kseroun kai ti shmainei to na douleyoun ola
mono se M$.

PS: Pisteyo oti to onoma prepei na llaxtei se kati opos Sylogos Xrhston &
Filwn gia thn Proothisi toy Eleftherou Logismikoy sth Ellada.