Ar8ro sto Bima - Re: was Re: Κείμενο για τις πατέντεςv1.0.1

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Tue Dec 3 03:49:01 EET 2002

On Mon, 02 Dec 2002 20:59:46 +0200
"Theodore J. Soldatos" <theodore at eexi.gr> wrote:

> E... Nai, den mporoume omos na aytologokrinomaste kai mono me thn
> ypopsia oti kati mporei na mhn aresei... Paradeigma, to proto draft
> tou deltiou typou se kamia periptosh den antikatoptrize thn "grammh"
> opos les toy syllogou, par' ola ayta mono edo tha mporouse na
> syzhththei. Nomizo oti kai mono to gegonos oti oi "esoterikes"
> syzhthseis mas einai dhmosies, prosdidei aksiopistia ston syllogo.

Symfwnw me ton 9odwrh. Kati san open-source-ness sxetika me ton tropo
poy pernoyme apofaseis.
Den eimaste mia kleisth klika poy se skonismena ypogeia apofasizoyme &
diatassoyme.
Anti9etws akoma kai en th genesh oi idees mas einai anoixtes pros oloys
kai dexomaste ka9e eidoys kritikh, apo mesa kai apo e3w.

Epi thn eykairia na ekfrasw kai ta parapona moy sxetika me thn
(neoemfanizomenh) tash na krybomaste pisw apo to daktylo mas kai na mhn
leme ayto poy skeytomaste. Pisteyw pws opws ki an to parei o ka9e enas,
einai POLY SHMANTIKO o ka9enas na leei th gnwmh toy (akoma ki an den
einai epishma melos toy syllogoy, gia ton enan 'h ton allon logo). Akoma
ki an pare3hgh9ei 'h den aresei se merikoys 'h h <<9esh>> toy den toy
epitrepei na pei ayto poy pisteyei (opws lene merikh).
Gia mena ayto einai xazomares. An emeis poy toso poly preysbeyoyme thn
eley9eria genikws bazoyme oria xwris logo stoys eaytoys mas... e tote ti
nohma exoyn pleon ola ayta;

> Na, vlepeis tora? Ego pio poly distazo se ayta ta dyo akrivos gia na
> mhn mas poun "grafikous" kai to skeftomai. Gia na pesei kai kamia allh
> apopsh parakalo. Kai mhn fovaste, den "rixnete grammh"... :-)

Akribws!
Siga mhn arxisoyme kai apergia peinas...
Merikes fores Spyro pisteyw pws sto xhmiko... xmmm... kati oi
ana9ymiaseis, kati ta antidrasthria...

--
o? K? w--- O M+ V- PS+ PE Y+>++ PGP>+++ t 5 X+ R tv->! b+ DI- D++(+)