Presentation on the current status of Linux in the Greek market.

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Nov 20 22:07:05 EET 2002

On Monday 18 November 2002 20:47, Theodore J. Soldatos wrote:
> Μου ζητήθηκε (σαν πρόεδρος του HEL.L.U.G.) μια παρουσίαση με το
> παραπάνω θέμα για ένα workshop που θα κάνει η Sun. Μπορεί κάποιος να
> βοηθήσει στο γράψιμο της παρουσίασης; Δεν νομίζω ότι μπορώ μόνος μου
> να μιλήσω για ένα τέτοιο θέμα. Η παρουσίαση θα γίνει στις 27
> Νοεμβρίου.
>
> Θ.

Λοιπόν, στοιχεία που μπορούμε να βρούμε είναι τα εξής:

1) Ξεχάσαμε το σημαντικότερο, τα σχολεία και συγκεκριμένα τα εργαστήρια
Πληροφορικής των Ενιαίων Λυκείων, τα οποία έχουν μηχανάκια dual boot
W2k και Linux (SuSE).

αυτά προφανώς τα προμηθεύει κάποια εταιρεία, οπότε θεωρούνται "market"
(στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έχει προμηθεύσει η ALTEC).

2) Από το ΕΔΕΤ νομίζω ότι θα μπορούσαμε να ζητήσουμε πληροφορίες και
στοιχεία.

3) Για κοίτα λίγο εδώ: http://www.ebusinessforum.gr

και συγκεκριμένα εδώ:
http://www.ebusinessforum.gr/omades_new/intro.php?group=9

Δεν έχουν βγάλει το report τους, αλλά μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί
τους.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering