EU

Tsimaras George zakinthinos at hellug.gr
Sat Nov 2 13:57:06 EET 2002

>EU
>Mavrelos Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
>Fri Nov 1 17:33:06 2002

> Δε ξέρω αν είδατε στα Slashdot-Linuxtoday τα άρθρα περί EU και Linux.
> Μήπως λέω μήπως πρέπει να σπρώξουμε λίγο την κατάσταση στην Ελλάδα
> πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποια Υπηρεσία / Παράρτημα στην
> Ελλάδα που μπορούμε να απευθυνθούμε για να μάθουμε πληροφορίες;

η ευρωπαικη επιτροπη (commision) εχει αντιπροσωπεια
στην ελλαδα, αθηνα (στο συνταγμα κοντα; δεν θυμαμαι.)

> [...]
> επιστολές στις Compaq και η IBM. Η Compaq απάντησε μέσω του δικηγόρου
> της ότι έτσι έρχεται το μηχάνημα έτσι το πουλάνε. Μου έδειξαν μια
> δεύτερη επιστολή που περιείχε σχεδόν ότι είχε και η επιστολή μου εκτός
> από το θέμα της μη αποδοχής της άδειας χρήσης του λογισμικού από τη
> πλευρά μου. Το συγκεκριμένο θέμα ανήκει στο αστικό δίκαιο μου είπαν.
> Είναι προφανές ότι εγώ με τον πενιχρό μισθό μου δε θα πάω στα
> δικαστήρια την Compaq Hellas για την άδεια χρήσης των Windows αλλά
> τους παρακάλεσα παρόλα αυτά να βάλουν την ερώτηση στην επιστολή που θα

η Sun microsystems, η redhat, ή καποιος αλλος που θιγονται
τα συμφεροντα του απο την υποχρεωτικη αγορα, οποτε εχει
εννομο συμφερον, λες να μπορει  να σου προσφερει νομικη καλυψη ;

γιωργος τσιμαρας