synanthsh

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Mon Oct 28 19:22:01 EET 2002

Petaxthke mia idea gia kapio panepisthmio h TEI (topos synanthshs). Sta TEI
Pirea, kata thn diarkeia toy installfest, mas ixan pi na mas boh8isoyn. Na kano
mia epafh, afoy kai san proedros toy Hellug kai san organotikh epitroph, exo
kapioys gnostoys? Rotao giati isos gia kapioys ta TEI Peiraia na toys fenonte
ligo makria...

K. Tsakaloglou