YpEs & ekloges

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 17 12:34:01 EEST 2002

On Wednesday 16 October 2002 22:49, Spiros Bolis wrote:

> Opws kai na exei, me aformh ayta kai mia parathrhsh sth lista herlug
> sxetika me th dianomh *.doc apo tis selides toy ypoyrgioy Paideias,

> Pws to blepete?

το έχω ψάξει λίγο το θέμα. Βάζουν .doc γιατί οι χρήστες (καθηγητές, μπλα
μπλα) που τα κατεβάζουνε και τα χρησιμοποιούνε, θέλουνε να τα κάνουνε
edit. Κάποτε είχανε περισσότερα pdf και τους γκρινιάζανε οι "χρήστες",
οπότε αρχίσανε να βάζουνε περισσότερα .doc.

κι είναι κι αυτό ένα θέμα: θές το κείμενο που θα βάλεις να είναι σε
editable μορφή. Σε τί θα το βάλεις ?? Σε pdf, δεν έχουν όλοι τον PDF
writer για να το κάνουν edit.

Δηλαδή, η ρίζα του προβλήματος ξεκινάει πιο βαθιά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering