synanthsh

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Thu Oct 10 14:28:27 EEST 2002

To syberasma lipon ine oti opoy kai na pame, kanoyme fasaria.. Mas thn ipe o
Idiokthths sthn kafeteria, mas thn ipan sto eksarxion (isos gia ton idio logo),
mas thn ipan sthn rozalia poy iame pai gia fai. Mallon emis exoyme to problhma...

As arxisoyme na kanoyme "hellug picnic" oste na boroyme na fanozoyme oso
8eloyme, sta orh kai ta agria boyna...

K. Tsakaloglou