Διαγραφές και άλλα - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!

DJ Art djart at hellug.gr
Sun Oct 6 19:36:01 EEST 2002

On Sunday 06 October 2002 15:06, Theodore J. Soldatos wrote:

>Ο listman ας φτιάξει εκείνη την
> moderated λίστα ανακοινώσεων που λέγαμε με παραλήπτες όλα τα μέλη του
> συλλόγου μείον τους υπό διαγραφή.

ναι, αλλά κάποιος (ή ο γραμματέας ή ο webmaster του lugistics) πρέπει να
μου στείλει μια λίστα με όλα τα e-mails των μελών.

> Υπάρχει και το θέμα του Κώστα Μαϊστρέλη. Το όνομά του περιλαμβάνεται
> σε αυτούς που έχουν δηλώσει ότι θέλουν να φύγουν από τον σύλλογο.

έ ?? που το είδες αυτό ? αν το είδες στη λίστα που σου έστειλα εγώ, απλά
τον είχα μαρκάρει επειδή έχει φύγει φαντάρος ώστε να μην τον
διαγράψουμε κατά λάθος :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering