Policy (official :-))

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Oct 2 12:47:01 EEST 2002

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Ποσα στοιχηματίζεις; Ειμουνα στο ΔΣ τοτε, και δεν θυμαμαι κατι τετοιο.
> Τοτε μαλιστα ειχαμε στήσει το sourceforge[0], ενω ζητησαμε, απο πολλα ελληνικα
> project, τα οποια φιλοξενούνταν αλλού, να μεταφερθούν στο σύλλογο. Δεν ηταν
> καν προυποθεση η συμμετοχη στον συλλογο.

Ούτε τώρα είναι προϋπόθεση...

> Πιστευω οτι τα projects θα επρεπε να είναι αναποσπαστο κομματι του συλλόγου.
> Δεν αισθανομαι ανετα με την ιδεα, οτι μπορει να ερθει ενα ΔΣ και
> να βγαλει ολα τα projects, επειδη και μονο αλλαξε το policy.

Νομίζω ότι τελικά είναι καθαρά θέμα διατύπωσης. Το policy αυτή τη στιγμή απλά
"φυλάει τα νώτα" του συλλόγου λέγοντας τα περί προνομίου και υποχρέωσης. Αν
έρθει κάποιος και πει "χρειάζομαι ένα terabyte χώρο για το project μου", να
μην είναι υποχρεωμένος ο σύλλογος να σκιστεί να τα βρει, ούτε να μας κυνηγάει
κάποιος αν για κάποιο λόγο δεν μπορούμε για τεχνικούς λόγους να του δώσουμε
ό,τι ζητάει.

Κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να βγει κάποιο project στα καλά
καθούμενα, επειδή π.χ. δεν γουστάρει το Δ.Σ. τα project σε lisp ...

Να βάλουμε κάποια καλύτερη διατύπωση που να ξεκαθαρίζει τα παραπάνω;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========