Policy (official :-))

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Wed Oct 2 01:57:01 EEST 2002

On Tue, Oct 01, 2002 at 09:18:20PM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:
> [...]
> λέει ότι τελεί υπό συνεχή ανανέωση. Συνεπώς αυτό που στέλνω δεν είναι
> γραμμένο σε πέτρα, μπορεί να αλλάξει. Ας εφαρμοστεί για κάποιο καιρό, και
> περιμένουμε (κυρίως από τους διαχειριστές) συγκεκριμένες προτάσεις αν κάτι
> δεν δουλεύει καλά. Τονίζω το "συγκεκριμένες προτάσεις" :-)

> 1.5.5. Εισαγωγή νέων υπηρεσιών στο σύστημα γίνεται μετά από πρόταση
>   μέλους του συλλόγου και κατόπιν επικύρωσης με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ. Σε
>   περίπτωση αδυναμίας συμφωνίας, τον τελικό λόγο τον έχει ο σύλλογος
>   καλώντας γενική συνέλευση με τις μορφές που ορίζει το καταστατικό.
Δεν αναφέρει πουθενα για το ποιος θα αναλαμβάνει τις νεες υπηρεσίες,
και ελπίζω να μην υπονοούνται οι διαχειριστες. Η προταση μου θα ήταν:
Εισαγωγή νέων υπηρεσιών στο σύστημα γίνεται μετά από πρόταση μέλους του συλλόγου,
και αφου εχουν προσφερθεί μελη για την υλοποιηση της...

> 2.5.1 Η φιλοξενία projecs είναι προνόμιο, όχι δικαίωμα ή υποχρέωση του
>   συλλόγου.
Αυτο δε μου αρεσει, και δινει την εντύπωση, οτι ο συλλογος, μπορεί αναλογα
με τα κεφια του ΔΣ, να πετάξει υπαρχοντα project, η να μην εγκρινει νεα
project (επειδή πχ δεν συμπαθούμε αυτόν που το ζήτησε).

Επρεπε να λεει οτι: Η φιλοξενία projecs είναι υποχρέωση του συλλόγου,
όταν το project πληρεί τις Α, Β, Γ προυποθέσεις.

Επίσης δεν αναφέρεται πουθενα τι γίνεται όταν ο συλλογος για καποιο λογο
αποφασίσει να διώξει ενα project. Προβλέπεται καποια περιοδος χαριτος για
μετοφορά αλλού, η θα κανω rm -rf /home/projects/xxx-project;

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org