Δελτίο τύπου V2.1 (final)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Sep 30 17:16:01 EEST 2002

Simos Xenitellis wrote:
> Στις 30/Σεπ/2002, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:58, ο/η Theodore J. Soldatos
> έγραψε:

<snip>

> Έκανα μερικές αλλαγές
> 	- έβγαλα το όνομα από το όνομα του αρχικού αρχείου.
> 	- έβαλα την ημερομηνία της συνάντησης με τον υπουργό
> 	(ίσως χρειάζεται και το URL του in.gr. Δεν είναι όλοι
> 	οι αποδέκτες του δελτίου τύπο αρκετά πορωμένοι για να θυμούνται 	το
> θέμα)
> 	- έβγαλα τη δεύτερη παράγραφο που αναφέρει τα σχόλια του balmer
> 	καθώς και το σχόλιο επί του σχολίου του υπουργού. Αυτό το 	τελευταίο
> μπορούσε να θεωρηθεί βολή κατά του υπουργού.

Το ξαναλέω: Δεν είναι ανάγκη να είμαστε τόσο πολύ καλά παιδιά. Όλοι καταλάβανε
τι σημαίνει αυτή η συνάντηση, τουλάχιστον για τον Ballmer. Πρόκειται περί
lobbying, μια πρακτική που θεωρείται κοινώς αποδεκτή. Και ας θεωρηθεί βολή από
μερικούς, δεν μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Δεν θα αλλάξουμε τις
απόψεις μας τελείως για να ταιριάξουμε στον χώρο της πολιτικής και των εταιρειών.

> 	Tο βρίσκω σημαντικό να μην αναφερθούμε στα σχόλια του balmer.

Εγώ αντιθέτως το βρίσκω ιδιαίτερα σημαντικό να αναφερθούμε. Οκ, να
χρησιμοποιήσουμε πιο διπλωματικό ύφος, αλλά όχι και να αλλάξουμε την ουσία.

> 	- έκανα μια αναφορά για τη βιομηχανία του 'ιδιόκτητου' 	λογισμικού. Η
> αναφορά αυτή ίσως να είναι πολύ εκτεταμμένη, θεωρώ
> 	όμως σημαντικό να υπάρχει κάποια τουλάχιστον αναφορά. Οι 	αποδέκτες
> πάλι, ίσως να μην είναι τόσο πορωμένοι με την 	πληροφορική.

Είναι καλό το κομμάτι, αλλά όντως πολύ μεγάλο. Πολύ εύκολα κάποιος θα βαρεθεί
να διαβάσει το υπόλοιπο.

> 	- δεν υπήρξε αναφορά στην εθνική οικονομία και δεν έκανα 	αναφορά.
> Ωστόσο πιστεύω ότι ένα τέτοιο επιχείρημα είναι 	χειροπιαστό και
> ευκατανόητο.

Δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορείς να πείσεις με τα οικονομικά οφέλη και μόνο.
Μπαίνουμε σε χώρους (οικονομία) που δεν νομίζω ότι έχουμε άμεσα επιχειρήματα.
Κανένας οικονομολόγος εδώ γύρω;

> 	- το γράμμα αυτό είναι καλό να σταλθεί στην i18ngr at hellug.gr για
> 	έλεγχο ορθογραφίας.

Σε διαβεβαιώ ότι όταν κάνω τελικό έλεγχο ενός κειμένου είμαι ικανοποιητικά
ορθογράφος :-).

> 	Τα βασικά επιχειρήματα για τη χρήση ελευθέρου λογισμικού πιστεύω ότι θα
> πρέπει να είναι
> 		- ενίσχυση της εθνικής οικονομίας
Δες παραπάνω.
> 		- απεμπλοκή από καταστάσεις κλειδώματος στο ιδιόκτητο 		λογισμικό.
Οκ.
> 		- ενίσχυση της εγχώριας βιομηχανίας λογισμικού.
Και αυτό, άντε να το εξηγήσεις....

> 	Οι αποδέκτες του δελτίου τύπου ίσως να μην καταλάβουν τα 3 σημεία που
> αναφέρουμε.

Αν οι άνθρωποι που πρέπει να το καταλάβουν, δεν μπορούν να καταλάβουν αυτά τα
τρία βασικά σημεία, τότε δεν υπάρχει ελπίδα.

> σίμος

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========