Δελτίο τύπου V2.1 (final)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Sep 30 13:59:01 EEST 2002

Έκανα κάποιες μικροαλλαγές ακόμα (μπορείτε να τις δείτε στο .diff) με βάση
σχόλια που έγιναν εντός και εκτός λίστας (ευχαριστώ όσους έστειλαν σχόλια),
κατά την προσωπική μου κρίση μια και δεν γίνεται να είναι όλοι απολύτως
ευχαριστημένοι. Αυτή είναι η τελική έκδοση, μια και έχουμε καθυστερήσει ήδη.
Θα περιμένω μέχρι αύριο μήπως υπάρχει κάποιος ο οποίος έχει πολύ έντονη (σε
επίπεδο "βέτο" δηλαδή :-)) αντίρρηση ουσίας. Ειδικά τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ.
παρακαλούνται να στείλουν ρητή συγκατάθεση, μια και θα μπουν και τα ονόματά
μας από κάτω.

Μέχρι τότε, (DJArt ΑΚΟΥΣ;) αναρωτιέμαι ξανά αν υπάρχει κάποια παλιότερη λίστα
με e-mail και fax (DJArt ΑΚΟΥΣ;) για να μου στείλει κάποιος (DJArt ΑΚΟΥΣ;) ή
πρέπει να φάω ένα απόγευμα παραπάνω για να την φτιάξω από την αρχή;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========