Δελτίο τύπου (προσχέδιο)

Mixalhs Pappas mepapp at noc.uoa.gr
Mon Sep 30 11:06:01 EEST 2002

On Mon, 30 Sep 2002 10:48:58 +0300
"Theodore J. Soldatos" <theodore at eexi.gr> wrote:

> Nai, antiproteinoume to free software sto proprietary software. Ti
> allo na antiproteinoume, mia kai den exoume sta xeria mas kapoia
> sygekrimenh protash mexri tora ? To mono pou exoume einai mia
> synanthsh pou den kseroume ti akrivos eipothike.

Nai... Den 3erw re gmt, apla an h3ere kaneis stis alles xwres pou exoun
hdh ylopoihsei th free lysh poia free programmata xrhsimopoiountai anti
gia ta antistoixa proprietary. px openoffice anti gia word. Isws kapoios
pio palios apo emena na 3erei kati parapanw. H olh mou "enstash" =)
einai mhpws proteiname mia lista me enallaktikes lyseis, dhl. mia lysh
SYGEKRIMENH, kai XEIROPIASTH...