Δελτίο τύπου (προσχέδιο)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Sep 26 21:58:01 EEST 2002

Έγραψα ένα προσχέδιο για δελτίο τύπου σχετικά με το θέμα
Χριστοδουλάκη-Ballmer. Θα ήθελα την βοήθειά σας:

1. Βελτιώσεις. Ξέρω ότι έχει αδύναμα σημεία, περιμένω διορθώσεις
(συγκεκριμένες παρακαλώ, να μπορέσω να τις ενσωματώσω εύκολα. Το ιδανικό θα
ήταν diff :-)).

2. Πού να το στείλω. Μήπως οι παλιοί έχουν κάποιον κατάλογο;

3. Μήπως θα έπρεπε να το στείλουμε και σε γραφεία τύπου, όπως π.χ. του
υπουργείου, της Βουλής κλπ;

4. Μήπως θα έπρεπε, με την βοήθεια μιας ωηφοφορίας, να το "υπογράψουν" και όσα
από τα μέλη θέλουν, εκτός από το Δ.Σ.;

Θ.

Υ.Γ.: Δεν έχω ξεχάσει το θέμα του policy...

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========