balmer xristodoulakis sinantisi

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Thu Sep 26 14:39:01 EEST 2002

ean paei se efimerida i dimosiografo mi fila proskeimeno
tha akoustei sigoura alla kai tha thafti sigoura logo
tou oti oudeis tha paradexthei mia mi synnomh synnalagi...

ean paei se mia fila proskeimeni efimerida
tha parousiasti arnitika (to aspro tha gini mauro) kai
tha lavi arnitiki prodiathesi os ekviastika tithemeno
thema.

oi ipourgoi feugoun oi dieuthintes ipourgeiou menoun

o xristodoulakis exei teleiosei EMP, lete oi kathigites
tou na mporoun akomi na tou traviksoun kana afti ?

to TEE ? , programma psifiakis polis  ?

pantos i monadiki eukoli dieksodos einai mallon
osoi eisaste foitites h/y na sintaksete ena ipomnima
advocasy kai na zitisete apo to panepistimio sas
na to proothisi.

pantos epidi iparxei masa stin mesi den vlepo
oi amerikanoplhktoi na mas afisoun na ksefigoume apo
to lock-in tis M$

giorgos tsimaras