Re: Υπηρεσίες, όνομα.

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Sep 8 18:45:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: Theodore J. Soldatos <theodore at eexi.gr>
To: <hellug at lists.hellug.gr>
Sent: Sunday, September 08, 2002 3:37 PM
Subject: Υπηρεσίες, όνομα.
> Για το όνομα: Σπύρο (και λοιποί του Lugistics) μήπως θα έπρεπε να βάλετε
την
> ψηφοφορία στο Lugistics ? Τα ονόματα είναι:
>
> Tuxis
> Iceberg
> Tuxa
> Penguinus
> foo
> foobar
> tux-rc2
> pP

H pshfoforia sththike. Einai fanerh, me dikaiwma symmetoxhs olwn oswn htan
grammenoi sto Lugistics.
Ena (1) stavro gia mia apo tis parapanw epiloges.
3ekina apo ta mesanyxta shmera kai teleiwnei stis 16 toy trexontos

Kata ta gnwsta, an kapoios den exei to pass toy, as steilei EGKAIRWS ena
mail sto webmaster @ hellug (mh balw hmeromhnia, megala paidia eimaste)

Kalo apogeyma,

Spiros D. Bolis

Y.G. Kapoioi poy anaferontai stis yphresies (syberilambanomenhs kai ths
afentomoytsoynaras moy) den einai kai oi pleon energoi sysadms poy yparxoyn.
Bebaia toys afhnw na 3ekatharisoyn o kathenas th thesh toy. Egw edw kai
kairo psaxnw anthrwpo gia na toy fortwsw ta toy web ;-(