Νόμος περί παιχνιδιών και HELLUG.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Sep 3 16:40:01 EEST 2002

Από τυπικής απόψεως ο σύλλογος έχει κάθε λόγο να γράψει μια επιστολή
διαμαρτυρίας για το θέμα (το καταστατικό αναφέρει πως στα αντικείμενα του
συλλόγου είναι και η πληροφορική γενικότερα).

Από ουσιαστικής απόψεως, παρ' όλο που το θέμα είναι σημαντικό, δεν το θεωρώ
εγώ προσωπικά πρώτης προτεραιότητας για τον σύλλογο, μια και υπάρχουν πιο
άμεσα ενδιαφερόμενες ομάδες, σύλλογοι κλπ.

Όμως:

Λίγο ή πολύ μας αφορά όλους το θέμα, είτε σαν επαγγελματίες (μέλλοντες και
νυν) είτε σαν gamers.

Η καλύτερη ιδέα θα ήταν να πάρουμε το θέμα σαν αφορμή για να τονίσουμε την
έλλειψη εκπαίδευσης σε όλα (ακόμα και τα ανώτερα) επίπεδα της δημόσιας
διοίκησης, η οποία (έλλειψη) έκανε αισθητή την παρουσία της με το μπαμ αυτού
του νόμου που έφτασε σε σουρεαλιστικά επίπεδα παραλογισμού. Να επισημάνουμε
την άμεση ανάγκη ενημέρωσης και αναβάθμισης του τρόπου λειτουργίας της
διοίκησης, μια και με αυτόν τον νόμο αποδεικνύεται πόσο σημαντική μπορεί να
είναι πλέον η έλλειψη επαφής του δημοσίου γενικότερα με την (τεχνολογική)
πραγματικότητα.

Μια τέτοια επιστολή πιστεύω ότι θα άξιζε να σταλεί επισήμως (σαν δελτίο τύπου)
σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Ποιός θα κάνει ένα προσχέδιο; :-)

Θ.

Υ.Γ.: Συνεχίζω να έχω προβλήματα "διασυνδεσιμότητας" από το σπίτι, ίσως αργώ
γενικά να απαντάω σε e-mail...

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========