Paixnidia sto pc: paranoma!!

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Mon Sep 2 12:41:01 EEST 2002

On Sun, 1 Sep 2002 18:21:36 +0100 Michael Menegakis <admin at www0.org>
wrote:

> Yphrxe estw kai mia pithanothta sto ekatomyrio na mhn grafthke apo
> ilithious kati toso skotadistiko kai en telei asteio?
>
> Pithanon na eixan sumferonta pou oloi mporoume na fantastoume poia einai
> auta, alla einai toso fanerh h asteiothta tou thematos pou den tithetai
> thema ithikhs kai logikhs egkurothtas.

Den einai 8ema simferonton, einai 8ema ili8iotitas kai apousias trivis apo
to antikeimeno. O ka8enas mas mporei na kanei mia eponimi katagelia gia
ton dimarxo tis polis tou kai na pei. ``Koitakste, o dimarxos exei
pasientsa sto PC  tou'' (me ta Win den ega8istatai?) kai na vgalei to
dimarxo paranomo. Fisika, kati tetoio mporei na ginei gia OLES tis
dimosies ipiresies kai, opos anafer8ike se proigoumeno mail, se aftous pou
exoun ilektromixanika kinoumena allogakia. Episis apagorevontai ola afta
ta paixnidia sto luna park (px. to sfiri, kai otidipote exei PX mia LCD
o8oni) afou xrisimopoiei ilektronika.

O nomos einai mia parodia, kai sintoma 8a katargi8ei.

An den katargi8ei se ena mina proteino na minisoume OLES tis dimosies
ipiresies. Kai isos prepei na ginei kati tetoio apo to silogo, pou kai
episimo ergano einai kai i gnomi tou varainei perissotero apo to ka8e ena
mas.

Arxika omos, proexei i epistoli diamartirias. Poios einai grammateas tou
silogou ;>

> H dikh tha kerdithei mono an pesei o nomos.

Sintoma 8a ginei kai afto. Ase pou an pesei o nomos den 8a ginei dikh :)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr

PS: Mixali, kamia sigeneia me tin Elenh?