Paixnidia sto pc: paranoma!!

DJ Art djart at linux.gr
Sat Aug 31 12:54:01 EEST 2002

On Friday 30 August 2002 16:21, Spiros Bolis wrote:

> oxi mono mas pianei, alla kai mas bazei kai fylakh !
> Den exoyme sthmeno to quake dedicated server kapoy?

έχω διαβάσει το νομοσχέδιο και δεν είδα να απαγορεύει το στήσιμο
dedicated server.

Αυτό που απαγορεύει ο νόμος είναι: κάθε είδους τζόγο + απαγορεύεται το
να παίζεις games σε ιδιωτικό και δημόσιο χώρο. Επίσης, απαγορεύεται (ως
καταστηματάρχης netcafe) να στήνεις υπολογιστές με games και φρουτάκια
και ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Δεν λέει πουθενά ότι απαγορεύεται να στήνεις διεργασία στην οποία
μπορούν να συνδεθούν άλλοι επάνω της και να παίξουν.

Βέβαια, ο νόμος είναι 100% ασαφής και γραμμένος στο πόδι. στοιχηματίζω
(και γίνομαι παράνομος :-pppp) πως ούτε οι ίδιοι οι νομοθέτες δεν
ξέρουν τί απαγορεύσανε.

πάντως, η όλη φούσκα έσκασε όταν συννελήφθη ένας ιδιοκτήτης netcafe στη
Θεσσαλονίκη επειδή στο cafe του παίζανε Counterstrike. Πρίν γίνει αυτό
όλοι κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering