Lugistics Team.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jul 15 15:47:00 EEST 2002

Μέχρι τώρα, έχουμε τους εξής:

Κυρίτσης (DjArt) (djart at linux.gr)
Πολίτης (kpol at space.gr)
Τοπογλίδης (ktop at hellug.gr)
Αντικατζίδης (ga at hellenic-net.gr)

Νομίζω ότι είναι αρκετοί για να ξεκινήσουμε... :-)

Μια και δεν ήταν όλοι στην συνάντηση, ας συνοψίσω τι πρέπει να γίνει:

Το βασικό είναι να μπει support για authentication μέσω PAM. Επειδή όμως ο
κώδικας είναι undocumented και τα άτομα που τον είχαν γράψει δεν ασχολούνται,
έπεσε η πρόταση να ξαναγραφτεί και μάλιστα από Postgres να πάει σε MySql, ώστε
να μην τρέχουμε 2 διαφορετικές db στα συστήματα του συλλόγου (o Igloo τρέχει
ήδη MySql).

Ο παλιός κώδικας είναι ήδη σε CVS στον Igloo (δείτε το mail του nmav με
subject "lugistics sto cvs"). Ανοίξτε accounts, πάρτε τον παλιό κώδικα, δείτε
τον και προχωρήστε όπως νομίζετε καλύτερα.

Προσωπικές επισημάνσεις:

1. Comments και Documentation. Για να μην την ξαναπατήσουμε.
2. Δουλέψτε μέσω CVS. *Πολύ* βολικό, ειδικά για μια ομάδα που θα συνεργαστεί
μέσω δικτύου. Αν κάποιοι φύγουν ή προστεθούν στην ομάδα, θα βολέψει επίσης.
3. Νομίζω ότι τα πρώτα πράγματα που πρέπει να γίνουν είναι η λίστα των μελών
και το σύστημα της ψηφοφορίας. Δεν ξέρω πολύ καλά τι άλλο προσφέρει το τωρινό
σύστημα, οπότε αν κάποιος έχει τίποτε άλλο να προτείνει...

Αν θέλετε μπορεί να γίνει και μια συνάντηση για να τα πούμε από κοντά, αν και
δεν νομίζω ότι είναι άμεσα απαραίτητο. Καλό θα ήταν επίσης να ενημερώνετε τα
μέλη του συλλόγου μέσα από αυτήν την λίστα. Όταν θα υπάρξει μια πρώτη έκδοση,
θα μπορούσαμε ίσως να στήσουμε και ένα δοκιμαστικό σε κάποιο από τα συστήματα
για να το δούμε και οι υπόλοιποι.

Έχει κανείς άλλος να προσθέσει τίποτα;

Θ.

--