Χθεσινή συνάντηση

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jul 15 10:58:01 EEST 2002

DJ Art wrote:

> το έχω κάνει ήδη αυτό.
>
> Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι τα mail πολλών μελών
> πλέον δεν είναι έγκυρα. Με όσα μέλη μπόρεσα, επικοινώνησα και τελικά
> κάποιοι αναλάβανε τις υποχρεώσεις τους και κάποιοι ουδέποτε απαντήσανε.
>
> Το θέμα είναι: από κάποια από αυτά τα μέλη των οποίων το mail είναι
> άκυρο πια, έχουμε άλλα στοιχεία, όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, ή κινητό.
> Υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια εύρεσής τους ή πάνε κατευθείαν για
> διαγραφή ??

Μια τελευταία προσπάθεια φαντάζομαι είναι αρκετή.

> Η λίστα θα μου πάρει το πολύ ένα τέταρτο δουλειά και σας την βγάζω όποτε
> θέλετε.

Οκ, εγώ λέω μια τελευταία προσπάθεια. Μετά λίστα και μετά ψηφοφορία για
διαγραφή. Ας ανακοινωθούν και τα ονόματα εδώ πέρα, μπας και βρεθούν κάποιοι
από γνωστούς.

Ακόμα, για να βελτιωθεί η κατάσταση με τις ψηφοφορίες (να μπορούμε να
λειτουργούμε σωστά από τυπικής άποψης), μήπως θα ήταν καλή ιδέα να φτιάξουμε
μια λίστα που να είναι όλα τα μέλη και να μπορούν να κάνουν post μόνο το Δ.Σ.
και οι admins (για τεχνικά θέματα); Να μην γίνονται δηλαδή συζητήσεις αλλά
μόνο ανακοινώσεις. Ας δούμε και πόσα από τα μέλη είναι σε αυτήν εδώ την λίστα.
Η δυσκολία στην ολοκλήρωση των ψηφοφοριών με κάνει να υποψιάζομαι ότι πολλά
μέλη δεν είναι γραμμένα εδώ.

<snip>

> για το δημόσιο, ΟΚ.
> Για την εκπαίδευση: μήπως καλύτερα θα έπρεπε να κάνουμε μια έρευνα
> σχετικά με το πόσο "ισάξια και balanced" διδάσκεται αυτό το dual boot
> πράγμα στους μαθητές και κατά πόσο οι "πληροφορικάριοι" που έχουν
> προσληφθεί σε αυτές τις θέσεις των διδασκόντων δεν είναι κάφροι και
> ξέρουν να χειρίζονται ένα PC (λέμε τώρα) ???
>
> Μετά βρίσκουμε ένα κοννέ στο Υπέπθ και συγγράφουμε μια επιστολή/whatever
> ή/και βρίσκουμε κάποιο δημοσιογραφικό κοννέ να τους κάνει βούκινο.

Ακριβώς αυτό σκέφτομαι κι εγώ.

> εγώ από την άλλη πιστεύω ότι έχει πέσει τόση καφρίλα και ρουσφετιά που
> αυτοί που διδάσκουν Η/Υ στα σχολεία, ούτε αυτό το "Windows & Excel" δεν
> ξέρουν καλά καλά να κάνουν. Θα ξέρουν Linux ?? :)

Να μάθουν! :-)

> και πώς να ξέρουν ??? αφού το πρόβλημα ξεκινάει από τη
> ρίζα (=πανεπιστήμια και σχολές).

Έτσι βγαίνει φαύλος κύκλος. Αλλά δεν φταίνε μόνο τα πανεπιστήμια, εγώ ξέρω
ανθρώπους που γράφανε compilers σε unix στο πανεπιστήμιο (ως project) και στο
σχολείο διδάσκουν Word και Excel "γιατί αυτό λέει το πρόγραμμα", γιατί είναι
πιο εύκολο κλπ.

> και άντε να ξεκαθαρίσεις το χώρο στα πανεπιστήμια. εκεί κι αν είναι το
> χάος. ο καθένας το τομάρι του :)
> Ε, φυσικά, πώς να έχεις μια υγιή κοινωνία, από τη στιγμή που αυτοί που
> την απαρτίζουν έχουν πάρει τις "καλές" γνώσεις και παραδειγματισμούς
> από τις ρουφιανιές των πανεπιστημίων ???
>
> :) Ελλαδάρα!
>
> Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, αλλά μάλλον μας λείπει  ένας συνδετικός
> κρίκος :)

Αν δεν κάνουμε κάτι τα πράγματα θα χειροτερέψουν. Κάθε πίεση προς την σωστή
κατεύθυνση μπορεί να έχει καλά αποτελέσματα, ακόμα και αν δεν τα περιμένεις... :-)

<snip>

> "θέλω να δουλέψω στο Lugistics"

Οκ, άλλες προσφορές; :-)

> μόνο που, υπάρχουν κάποιες αλήθειες:
>
> 1) δεν έχει νόημα να μπεί ο κώδικάς του στο CVS, θέλει σβήσιμο κι από
> την αρχή. Ιδεολογικά, ξεκίνησε καλά (με την θεωρία των modules), αλλά
> είναι πλέον αρχαιολογία, χωρίς comments στον κώδικα, με σχεδόν μηδαμινό
> documentation κλπ κλπ κλπ ...
>
> καλύτερα από την αρχή. Να γίνει κάτι καλό εξ αρχής. (παρά μπάλωμα)

Αυτό ας αποφασιστεί όταν ξεκινήσει η ομάδα να δουλεύει. Η διαθεσιμότητα του
κώδικα είναι καλό πράγμα έτσι κι αλλιώς.

> 2) Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το θέμα με το administration.

Αυτό σίγουρα.

> Ας γίνουν όλα τα drafts που λέτε, και λείπει άλλο ένα: ένα πλάνο του πώς
> θα είναι κατανεμημένες οι υπηρεσίες στα 2 μηχανήματα. Την προηγούμενη
> φορά που κάναμε συνάντηση κάποιοι από τους admins (την άνοιξη στο
> φάληρο), υπήρχαν διάφορες προτάσεις για το στήσιμο των 2 μηχανημάτων.
<snip>

Προς το παρόν πιστεύω ότι καλό θα ήταν να μείνουν όπως είναι και όλες οι
υπηρεσίες του tux να μεταφερθούν στο νέο μηχάνημα. Το οποίο καλό θα ήταν να
στηθεί ίδιο με το igloo, ώστε να είναι εύκολη η μεταφορά υπηρεσιών αν υπάρξει
ανάγκη.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========