Paroysia toy hellug sthn hmerida gia to Open Source

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jun 25 22:33:02 EEST 2002

* Nikolaos Kefalas <nkef at otenet.gr> [2002-06-25 21:57]:
> Pc den mporo na fero :-(
> Mporo  na fero ena redhat kaloru8mseno me ellhnika na
> mhn pedeuomaste teleutaia stigmh .

Μπορώ να φέρω εγώ ένα PC - αν φέρω αυτό που έχω σπίτι μου, είναι P3 at 750,
αρκετά καλό νομίζω. Μόνο που το λειτουργικό του, έτσι όπως είναι
στημένο, ούτε τελείως πλήρες είναι ούτε κατάλληλα ρυθμισμένο για να
δείξει τι ωραία που είμαστε. Κοινώς, είναι φιλικό προς το αφεντικό του,
όχι προς το μέσο χρήστη ;-)

... Δουλεύουν όμως τα πολυτονικά ελληνικά - σημαντικό προσόν...

Το RedHat που λες θα είναι εγκατεστημένο σε δίσκο; Τότε δεν είναι
πρόβλημα, ο υπολογιστής μου έχει ένα συρταράκι - βάζουμε το δίσκο μέσα,
μπουτάρουμε και λογικά δουλεύει.

Τι ώρα περίπου θα έρθεις;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr