magaz

Stoilis Giannis stoilis at sadness.gr
Tue Jun 18 23:39:01 EEST 2002

Στις Τρι 18 Ιουν 2002 21:32, ο/η Nikos Mavroyanopoulos έγραψε:
> Σαν ιδέα μου φαίνεται πολύ καλή. Μεχρι τώρα είχαμε σκορπια site τα
> οποία όταν εφευγε ο αρχικός developer αραχνιαζαν (δεν μιλάω μόνο για
> το magaz). Ισως είναι καιρός για μια μεγάλη αναδιοργάνωση.

εγώ παρόλο που δεν είμαι πρόθυμος να αναλάβω την διαχείρηση του magaz, είμαι
διαθετιμένος να βοηθήσω στην ανάπτυξη του κώδικα για το site και να γράφω
άρθρα πάνω στις υλοποιήσεις linux της εταιρείας μου, που τους τελευταίους
μήνες είναι αρκετές, και μερικές αρκετά προχωρημένες. θα μπορούσα να
καταγράφω όλα μου τα βήματα από τώρα και στο εξής, ώστε να ετοιμάζω όμορφα
άρθρα που πέρα από ενδιαφέροντα, θα μπορούσαν να είναι και χρήσιμα σε όποιον
κάνει κάτι αντίστοιχο...

- γιάννης στοΐλης