magaz

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jun 18 19:40:02 EEST 2002

On Tuesday 18 June 2002 16:05, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> o [2] einai o latest. Logo arxaiotitas (enoo sti seira pou to
> zitisan), an 8eloun oi [1] h/kai [3] paei se aftous. ALlios to
> analambanei o [2]. Pro8esmia ipovolis apaitiseon i deftera 24h
> iouniou.

είχα εκφράσει μια ιδέα στο παρελθόν, το ίδιο θα κάνω και τώρα ;-)

Δεν θα ήταν καθόλου άσχημο να το αναλάβουν περισσότερα από 1 άτομα το
magaz. Ακόμα και 3 άτομα θα ήταν πολύ θετικό. Αν υποθέσουμε ότι το
magaz ξεκινάει να λειτουργεί πάλι κανονικά, τακτικά, τότε θα είναι καλό
η δουλειά να μην πέφτει σε έναν, αλλά να μοιράζεται σε περισσότερους.

Επιπλέον, αν κάποια στιγμή αυτός ο ένας έχει κάποιες υποχρεώσεις, δεν
προλαβαίνει κλπ, τον "καλύπτουν" οι υπόλοιποι. ή, αν κάποια στιγμή
αυτός ο ένας αποφασίσει να φύγει, τότε ο σύλλογος δεν θα αρχίσει να
κυνηγάει κάποιον για τη θέση (όπως γίνεται μέχρι τώρα σε όλες τις
περιπτώσεις), όλα αυτά *ΑΝ και εφόσον* στη "θέση" υπάρχουν από 2 και
πάνω άτομα.

Μιά που έθιξες το θέμα του magaz, παλιότερα η άποψή μου ήταν το magaz να
μην γίνει σε "slashdot-style", bulletin style site. Να παραμείνει έτσι,
το πολύ πολύ να κάνει καμιά "αισθητική" βελτίωση μαζί με μιά
"προγραμματιστική" βελτίωση ώστε η διαδικασία του "να μπεί ένα άρθρο
στο site" να είναι αυτοματοποιημένη (και όχι χειροκίνητη όπως είναι
τώρα).
Τελικά, αυτό δεν "περπάτησε", δεν υπάρχουν άρθρα, υπάρχει inactivity
γενικότερο κλπ.

ίσως τελικά, το να γίνει κάτι σαν LinuxJournal στημένο με phpnuke να
δώσει κάποια νέα πνοή στο (μάλλον παρατημένο) περιοδικό magaz.
εναλλακτικά θα μπορούσε να γίνει ένα migration του magaz με το linux.gr
και το linux.gr να γίνει κάτι σαν ένα μεγάλο portal (με στόχο ένας
linuxάς να το επισκέπτεται τακτικά, καθημερινά δηλαδή, κάτι τέτοιο).

προτείνω διάφορες εναλλακτικές λύσεις, οι οποίες επιπροσθέτως αποσκοπούν
στο να υπάρχει η έννοια του "project" μέσα σε όλα αυτά. θα το θεωρούσα
πολύ θετικό να υπάρξει αντίδραση πάνω σε αυτό, πρωτοβουλία, flame,
συζήτηση, αντίρρηση, whatever. θα έδειχνε ότι ο σύλλογος είναι έστω και
λίγο ζωνταντός!
Το να φτιάξεις το software για να είναι αυτοματοποιημένη η διαδικασία
εισαγωγής του άρθρου στο site αν μη τι άλλο θα μπορούσε να
"διαφημίζεται" ως project του hellug (και στο οποίο θα μπορούσε να
συμμετέχει το νέο "αίμα" που λένε οι παλιοί και είναι και εκπαιδευτικό.
δεν χρειάζεται κάποιος να "ξέρει" να το κάνει με τη μία, αρκεί να έχει
την όρεξη να μάθει και να ασχοληθεί με 5 πράγματα).

(και στο κάτω κάτω, αν είναι να μην έχουμε αρθογράφους, ας έχουμε ένα
τουλάχιστον site της προκοπής με αυτοματοποιημένες διαδικασίες,
μπιχλιμπίδια, ομορφιές και 1002 @@ να έχουμε να προβάλλουμε τουλάχιστον
την "τεχνολογία") ;->

my 2 cents.
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering