Paroysia toy hellug sthn hmerida gia to Open Source

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Fri Jun 14 20:08:03 EEST 2002

* Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> [2002-06-14 15:34]:
> An kapoios exei ena kala sthmeno (kata protimhsh Debian xwris mh-GNU
> paketa wste o virtual Stallman na dinei sygxarikia ktl.. ;-),
> kalodexoymenos.

> Sto dia tayta: Osoi boroyn na bothisoyn sto periptero, as to dhlwsoyn dhmosia
> sth lista hellug at lists.hellug.gr perigrafontas akribws ti boroyn na kanoyn,
> kai pote. Idees kai sxolia (kata ta gnwsta) dekta.

Δηλώνω λοιπόν ότι προσφέρομαι για Πέμπτη απόγευμα και Παρασκευή όλη μέρα
(εκτός απροόπτου, βεβαίως). Μπορώ να κάνω τη «γλάστρα». Το ξέρω ότι
συνήθως οι γλάστρες είναι πιο χαριτωμένες και θηλυκές, αλλά ως εθελοντές
μπορούμε να προσφέρουμε κάπως λιγότερα από τους επαγγελματίες, χωρίς να
εκτιθέμεθα (αναλόγως, βέβαια, και με την αμφίεσή μας) =)

Αυτός με τον οποίο μίλησες δεν σου είπε κάτι σχετικά με το τι περιμένουν
από μας και μας δίνουν χώρο;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr