Hellug digest, Vol 1 #289 - 4 msgs

gef at hellug.gr gef at hellug.gr
Fri Jun 7 18:51:01 EEST 2002

Someone wrote:

> Den 9ewroyse to Linux paidi toy, akoma kai twra den to 9ewrei. O Stallman me ta apisteyta kollhmata toy akoma epimenei na to leei GNU/Linux, thn stigmh poy o "nonos" kai olos o planhths to leei Linux.
GNU/Linux λέει τις διανομές linux επειδή περιέχουν GNU προγράμματα. Τα
GNU προγράμματα ΔΕΝ είναι τα κάτω απο την GPL προγράμματα, είναι
προγράμματα για τα οποία το FSF είτε έχει το copyright, είτε ο συγγραφέας
του ζήτησε απο το GNU να το συμπεριλάβει.
[...]

Nomizw, oti ayto pou zhtaei o Stallman einai apla paralogo:
Na legetai kathe dianomh toy Linux GNU/Linux epeidh "polla" apo ta programmata einai GNU.
OK. EINAI GNU, symfwnoume, kai poly kala kanoun. Kai gia ayto ektimoume thn douleia tou Stallman.

Skefteite omws na erthei h Netscape kai na pei:
To programma mou einai se ola ta distribution tou Linux kai [...] Netscape/Linux [...] klp.
Den paei etsi, den einai aytos o skopos tou GNU project, etsi den einai?

> HE-GNU-LUG

Xe! Kalytera na exoume onomata pou na proferontai apo Ellhnes toulaxiston...

Einai kalh idea na exei o syllogos ena genikotero skopo apo to Linux, genika to
Open Source Software (hey! ayto to eixa proteinei prin ginei o syllogos!).

Alla "Unofficialy" ayto tha symbainei outws 'h allws, opote einai apla typiko.
Kalytera na exoume ta matia mas, anoikta, isws plhsiazei h stigmh pou tha theloume
ayto na fainetai kai sto katastatiko, to opoio isws shmainei allagh arketwn pargmatwn:
onoma, skopos, na baloume kai tous *BSD users mhpws?

As mhn yparxei biasynh tha elega.

Gia thn wra as kanoume ta mpania mas (edw sto Amsterdam brexei twra...),
as ps[o|i]fisoume kai to epomeno DS kai blepoume.

Me thn eykairia, bazw ypopsifiothta gia to DS.
Krataw omws to dikaiwma gia Veto toy eaytoy mou omws ;-)

YG. Asxeto: Molis teleiwsa thn ereynhtikh ergasia mou, me thema thn
didaskalia ths Python: http://amstel.wins.uva.nl/~fotisg/python/
Ekei tha breite kai enan wraio genealogiko dentro apo glwsses programmatismou,
"Computer Languages Evolution Graph" se PNG fysika, kai dwrean. Apolayste!

Xairetismous,
Fotis