Ekloges & GNU

DJ Art djart at hellug.gr
Thu Jun 6 19:01:02 EEST 2002

On Thursday 06 June 2002 15:58, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Τι εννοείς δεν στήριζε το linux; Το linux γινόταν compile με τον gcc
> (compiler του gnu project), ενώ μια τυπική διανομή linux περιείχε όλα
> τα gnu προγράμματα. Πως αλλιώς να το στηρίξει;

Δηλαδή, εγώ που κάνω compile τον κώδικα[0] του Quake3 με τον gcc, και το
τρέχω στο Linuxάκι μου, αυτό σημαίνει πως η FSF στηρίζει την ID ??

[0] δεν είναι όλος ο κώδικας open-source/free beer και επιπλέον, όσος
είναι open, δεν είναι GPL.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering