εκλογές;

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Thu Jun 6 14:21:01 EEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002 14:09:01 +0300 (EEST)
Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> Esena exw anesh na se brisw ki olas...

kakos apektises afti tin anesi, ftaio ego

> kala eisai sobaros?
> 5 atoma gia eforeytikh epitroph ?

3? posa? den ksero ti provlepei to katastatiko

> kai poios tha paei gia D.S.???

8a doume

> 3ereis posoi einai oikonomika taktopoihmenoi?

einai 8ema tou tamia

> [...]
> bgaloyme eforeytikh epitroph gia thn eklogh ths eforeytikhs epitrophs?
> Edw den patagame ena "nai, pshfizw allagh katastatikoy" poy htan TELEIWS
> anwdyno (allazame edra kai kaname pollaplasiamo me syntelesth
> kanonikopoihshs stis syndromes- den eixe ypoxrewseis kaneis.. oi
> ilithioi toy D.S. tha trexane stoys dikhgoroys kai sia)
>
> Opws oloi 3erete egw prospathw na eimai sygkrathmenos alla moy fainetai
> pws einai mataio na asxoloymai allo an den ypar3ei NEO aima na boithisei
> stoys servers, na boithisei stis ekdhlwseis, na grafei epistoles, na

sosta milas. Pounto to neo aima?

> O syllogos apo "paixnidi" exei katanthsei kati poy to sernei
> (dioikhtika, texnika kai o,ti alla skata) mia 10da max...
>
> Oso gia ta toy katastatikoy problepomena.. einai ayta poy eipe o Kwstas
> o Tsakaloglou. Oso psyxro kai an sas fainetai: Diorismos proswrinoy D.S.
> apo to prwtodikeio me entolh mono dienergeias eklogwn kai meta dialysh
> toy syllogoy an de sygkotithei se swma neo eklegmeno D.S.

fine by me

> Epi toy prakteoy.
> Enas (egw) gia thn eforeytikh epitroph, xiliades ston agwna
> (?????)

ego skeftomai gia DS (oxi sigoura) , den vazo eforeftiki

> Oi hmeromhnies isxyoyn
>
> --
> Spiros D. Bolis
>
> Y.G. Oso gia to select, tha to kanw EGW. kai tha steilw EGW to mail ws
> eforeytikh epitroph. Kai afhnw TWRA th doyleia MOY gia na to kanw. De
> thelw na pw kati barytero giati de tha boithoyse kai sto hdh bary klima
> ths syzhthshs. Proswpika den pisteyw na erthoyn ordes gia tis ekloges
> alla h elpida pathainei teleytaia..

dose mou login/pass gia tin kolopostgress kai to kano ego na mi se
apasxoloume apo ti douleia sou... foititi, e foititi :)

Spiro, (kai oipolipoi) opoios de 8elei na zimosei deka meres koskinizei.
Kai emeis koskinizoume pano apo 10, ora na zimosoume telika.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr