Re: εκλογές;

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jun 6 14:11:02 EEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> epi tou 8ematos, prepei na organo8oume.
> Loipon. As kanete ena select stin postgress opos leie kai o nmav, kai na
> steilete mail sta meli opoios 8elei na valei ipopsifiotita gia eforeftiki
> epitropi mexri tis 15 tou mina, i noritera an mazeftoun 5 atoma. Outos i
> allos tipiki einai i eforeftiki. Me tis protes 5 ipopsifiotites, loipon
> kleinei i eforeftiki kai arxizoun oi ipopsifiotites gia to DS.
> orizoume mia kataliktiki imerominia, kai apo kei kai pera an exoun
> mazeftei ypopsifiotites, kalos. An den exoun mazeftei, kanoume ta tou
> katastatikou provlepomena.

Esena exw anesh na se brisw ki olas...
kala eisai sobaros?
5 atoma gia eforeytikh epitroph ?
kai poios tha paei gia D.S.???
3ereis posoi einai oikonomika taktopoihmenoi?

Den katalabes ti ennooysa sto prohgoymeno mail moy otan elega na bgaloyme
eforeytikh epitroph gia thn eklogh ths eforeytikhs epitrophs?
Edw den patagame ena "nai, pshfizw allagh katastatikoy" poy htan TELEIWS
anwdyno (allazame edra kai kaname pollaplasiamo me syntelesth kanonikopoihshs
stis syndromes- den eixe ypoxrewseis kaneis.. oi ilithioi toy D.S. tha trexane
stoys dikhgoroys kai sia)

Opws oloi 3erete egw prospathw na eimai sygkrathmenos alla moy fainetai pws
einai mataio na asxoloymai allo an den ypar3ei NEO aima na boithisei stoys
servers, na boithisei stis ekdhlwseis, na grafei epistoles, na filo3enhsei toys
kalesmenoys, na ,na

O syllogos apo "paixnidi" exei katanthsei kati poy to sernei (dioikhtika,
texnika kai o,ti alla skata) mia 10da max...

Oso gia ta toy katastatikoy problepomena.. einai ayta poy eipe o Kwstas o Tsakaloglou. Oso psyxro kai an sas fainetai:
Diorismos proswrinoy D.S. apo to prwtodikeio me entolh mono dienergeias eklogwn
kai meta dialysh toy syllogoy an de sygkotithei se swma neo eklegmeno D.S.

Epi toy prakteoy.
Enas (egw) gia thn eforeytikh epitroph, xiliades ston agwna
(?????)

Oi hmeromhnies isxyoyn

--
Spiros D. Bolis

Y.G. Oso gia to select, tha to kanw EGW. kai tha steilw EGW to mail ws
eforeytikh epitroph. Kai afhnw TWRA th doyleia MOY gia na to kanw. De thelw na
pw kati barytero giati de tha boithoyse kai sto hdh bary klima ths syzhthshs.
Proswpika den pisteyw na erthoyn ordes gia tis ekloges alla h elpida pathainei
teleytaia..