stallman

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon May 27 11:21:01 EEST 2002

DJ Art wrote:

> Ηράκλειο Κρήτης δεν θα έρθει με τίποτα. Ακόμα κι αν δεν έρθει Πάτρα, εγώ
> ψηφίζω να τον πάρουν οι Θεσσαλονικείς να του δείξουν τη Χαλκιδική,
> *ΜΥΡΙΑ* φορές καλύτερη από οποιαδήποτε χαζο-Κρήτη ;-ppppppppppp

Καλά, σου λείψανε τα flamewars και προσπαθείς να ξεκινήσεις τοπικιστικό; :-)
Άκου εκεί χαζο-Κρήτη!!! Βαγγέλη, να τον πάμε μια βόλτα στον Μυλοπόταμο να τα
πει αυτά; Να τον αφήσουμε κάπου μεταξύ Ζωνιανά κι Ανώγεια; :-)

Θ.

"Στου Ψηλορείτη την κορφή το χιόνι δεν τελειώνει,
ώστε να λιώσει το παλιό καινούριο το πρακώνει.
Ο Δίας ήτονε βοσκός στ' Ανωγειανό α-όρι
ήτανε και το σπίτι του μέσα στο Περαχώρι"

				Ψαραντώνης

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========