stallman

DJ Art djart at hellug.gr
Mon May 27 02:57:01 EEST 2002

On Monday 27 May 2002 00:22, Nikos Mavroyanopoulos wrote:
>  Ο Stallman (RMS) θα έρθει περίπου σε ένα μηνά στην Ελλάδα, για
> κάποια ομιλία. Εχει σκοπό να κάτσει αρκετές μερες εδώ και μου ζητησε
> αν γνωρίζω κάποιον έξω απο την αθήνα που θα τον καλούσε (θα είναι με
> την γυναίκα του), για 2-3 μέρες. Υπάρχει κάποιος που να μπορεί;

όταν λές "έξω από την Αθήνα", πόσο έξω ακριβώς εννοείς ???  σε άλλη πόλη
τελείως ??? :-)

έχω σαφές προβάδισμα νομίζω ;-> Air Conditioning included ;-) και θα
φιλοξενηθεί υποχρεωτικά ακόμα ένας τυχεράκιας (με προϋπόθεση να έχει
αυτοκίνητο) γιατί φαντάζομαι ότι ο Stallman θα χρειαστεί και σωφέρ ;)

Για περισσότερους, το συζητάμε ;-> Χώρος υπάρχει, αλλά δεν έχω και τα
άπειρα κρεβάτια, θα πρέπει να κουβαλήσετε κανα στρώμα :)

Features: Καλάβρυτα, Αρχαία Ολυμπία, Ρίο, νυχτερινή ζωή στο Ρίο, γύρω
παραλίες (από Ψαθόπυργο μέχρι και Ακράτα) (και ότι άλλο δεν μου έρχεται
στο μυαλό αυτή τη στιγμή). Εξαρτάται και από τις ορέξεις του βέβαια,
αλλά δεν νομίζω 2-3 μέρες έξω από Αθήνα να έρθει για μοναχισμό, μάλλον
για τουρισμό θα θέλει να μείνει ;-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering