Anoixto D.S. ayrio meshmeri Savvatoy

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Mar 29 19:59:01 EET 2002

Afoy den kanonisthke mhniaia synanthsh logw trihmerwn-argiwn ktl. eipame na mazeytoyme to D.S. na milhsoyme gia kapooia themata toy syllogoy, na mazepsoyme ligo hlio kai na pioyme kana oyzaki.

To meros einai h plateia ths Kaisarianhs kai h wra einai 13:30

(boreite na breite poy einai h plateia apo t driveme.gr , plateia Anagennhsews, TK 161 21)

To lewforeio poy stamataei akrivws sthn plateia einai to 224 (borei na petyxete kai to 223). Apo th mia pleyra ths plateias einai mia ekklhsia kai apo thn allh einai ta oyzeri (sth mesh pernaei o kentrikos dromos, Ethnikhs Antistashs)

Ayrio Sabbato loipon, stis 13:30

Kalo brady,

--
Spiros D. Bolis