spam

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Mar 21 00:35:01 EET 2002

On Wednesday 20 March 2002 20:10, Sidirourgos Lefteris wrote:
> Paidia trexw kai den prolabenw, ka8e merw kovw 10 hosts minimum apo to
> access ths sendmail alla erxontai olo kai perissotera. Epeidh blepw mono
> osa erxontai kai se mena h' sto postmaster, oti spam erxetai se esas kante
> to forward se mena na to blepw.
>
> Akoma opoios exei kamia kalh idea kai pio praktikh ektos apo to access ths
> sendmail as moy steilei ena mail na moy thn pei kai se mena.

Wste prepei na ginete barbaroi ? Oriste merikes idees :

1) spamassassin. Alla douleuei se sindiasmo me procmail, kai apo oso kserw ta
mails tou hellug einai olla alias (h htane kapote), ara den ta pianei to
procmail (eixa prospathisei kai egw paliotera ston tux.hellug.gr na fiaxw
procmailrc kai den douleue) Tha sou doulepsei gia ta local delivered mails
mono alla tha sou doulepsei arketa kala - mono prepei na tou kaneis mia
anabathmologish pros ta katw gia ta mime encode kai ta 8 bit, alliws tha sou
kobei olla ta Ellinika . Sindiasmos me to razor kai ta DNSBL kanei douleia.
Kai ypopsi, oxi /dev/null, /var/log/spammers gia na mporeis na kaneis check
ti kobei, kai giati (kai na bazeis kai kanena white list kata periodous)
Den kserw an mporeis na to kaneis na mhn douleuei me procmail, alla me
milter, opote nomizw tha se kalipsei plirws.

2) rbl (dnsbl sta kainourgia sendmail). Egw pira apo to spamassassin thn
lista twn free DNSBL, xrisimopoihsa mono to  relays.osirusoft.com, kai ekopsa
to 90% twn open relay/open proxy

Oti periseyei local procmail kai /etc/mail/access
Me ayta apo 30-40 spams thn hmera epesa sto 1 thn bdomada

(xerw yparxoun antilogoi sthn xrhsh olwn aytwn, alla den pigene allo, eixa
piksei)

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>