graphis fonts

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Sun Mar 17 18:50:02 EET 2002

On Sun, 17 Mar 2002, Katsaloulis Panayotis wrote:

> On Sun, 17 Mar 2002, Nick Apostolakis wrote:
>

> > paidia exw na kanw mia paratirisi.
> > ta fonts opws einai sto site tou graphis einai se rpm.
> > opote osoi den exoume rpm based dianomi prepei na psaxoume to alien.
> > giati den ta dinoume kai se tarballs wste na min yparxei provlima?
>

> An eixes psa3ei kala to site, 9a eixes dei pws sto "development" section,
> yparxei kai ena tar.gz me ola ta fonts se ena arxeio.
>
> Ta RPM einai gia ta newbies :P
>

> --
> P at P.com
>   alias P=panayotis
>

> --

ok tin prwti fora pou to eida newbie imoun kai egw kai exeis dikio den to
epsaksa arketa wste na dw to development section pou eipes.

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr        |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |