EDET & opensource & metafraseis

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Jan 16 22:48:01 EET 2002

On Wed, 16 Jan 2002 16:27:34 +0200 Panayotis Katsaloulis <grad0307 at di.uoa.gr> wrote:

> Pistebw pws 3efygame apo to 9ema.
>
> Egw to mono poy blepw einai mia dhmosia yphresia, arketa shmantikh kai a3iopisth, na endiaferetai energa & 9erma gia thn yposthri3w twn open source & linux & sia.
> To poso a3iopistos einai o dhmosios tomeas, den mporw na katalabw ti sxesh exei.
Εφ'οσον μιλάμε για τον δημόσιο τομέα, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί
δεν έχει σχέση. Είναι πολύ συνηθισμένο, μόλις αλλάζει κάποιος
υπευθυνος, να ξηλώνεί οτιδήποτε είχε κανονιστεί πριν απο αυτόν.

Αυτό θα ήταν απαράδεκτο στην περιπτωσή που ένα project είχε σαν
primary site τον server του ΕΔΕΤ.

> An malista ayta poy proteine to EDET ta elege mia idiwtikh etaireia,
Δεν μπορώ να πώ ότι έχω δεί κάποια συγκεκριμένη πρόταση
μέχρι τώρα. Γι'αυτό και είπα μερικές ιδέες για το τί νομίζω ότι είναι
χρήσιμο (το hosting κατά την γνώμη μου ΔΕΝ είναι το no 1 πρόβλημα του
ελευθερου λογισμικού, σήμερα τουλάχιστον).

Είναι λογικό, όταν κάποιος θέλει να βοηθήσει κάποια κατάσταση
(το ελευθερο λογισμικό στην περιπτωσή μας), να ζητήσει
τη γνώμη των άμεσα ενδιαφερόμενων. Το βλέπω επίσης λογικό
οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να εκφέρουν γνώμη... Αλλιώς δεν
μιλάμε για υποστήριξη και βοηθεια, αλλά για ελεημοσύνη.

> An einai na trogomaste meta3y mas gia tis pro9eseis toy ka9enos, as meinoyme pantws kleismenoi sto kloybi mas na teleiwnei h istoria.
Δεν μίλησα για κανενός την πρόθεση, αυτό το αναφέρεις πρώτη φορά εσύ.
Δεν αμφιβάλω ότι είναι καλοπροαίρετη. Αυτό όμως δεν έχει καμια σχέση με τα
επιχειρήματα που παρουσίασα.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr