Αλλαγη Τιμών

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 21 10:42:01 EET 2001

On Friday 21 December 2001 10:04, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Εγώ θα πρότεινα αυτό να γίνει 2-3 μήνες μετά.

δεν μπορώ να καταλάβω τί θα αλλάξει μετά από 2-3 μήνες ....

> Δεν μου φαίνεται ωραίο
> να κάνουμε αυξηση με πρόσχημα την στρογγυλοποίηση.

οκ, απόψεις αυτές.
Πάντως θεωρώ ότι πρέπει να γίνει κάποιου είδους στρογγυλοποίηση. Αυτό
δεν θα διευκολύνει μόνο εμένα σαν ταμία να απαλλαγώ από το φριχτό
εφιάλτη να δίνω πενηνταράκια ρέστα, αλλά φαντάζομαι ότι θα διευκολύνει
και τα μέλη τα ίδια. Μπορούμε να κάνουμε ακόμα και μείωση με πρόσχημα
την στρογγυλοποίηση, αλλά οι τιμές του συλλόγου είναι έτσι κι αλλιώς
πολύ χαμηλές.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering