Re: Αλλαγη Τιμών

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Dec 20 11:15:02 EET 2001

On Wed, 19 Dec 2001, Christos Ricudis wrote:

> Egw proteinw mia kai eimaste computeradikos syllogos, na kanoume thn eggrafh
> 5582,848 drx (dhladh 16,384 eurw) kai thn ananewsh 2791.424 drx (dhladh 8,192
> eurw).
Dhladh prospatheis na mas peis pws an h syndromh den einai akeraio
pollaplasio toy 2^n dyskoleyesai na ta ypologizeis ?

;-)

Sobara twra,
epeidh de blepw antirhseis isws tha htan swsto na epikyurwsoyme me
kapoio tropo thn protash. Me aformh ayto bebaia isws tha boroysame na
skeftoyme pws tha boroysame na alla3oyme kai to katastatiko se kapoia
themata poy me th leitoyrgia mas oytws 'h allws proekypsan 'h prokyptoyn
px. seminaria epi plhrwmh (blepe mail sth lista installfest shmera),
to dikaiwma toy eklegein kai toy eklegesthai apo anhlika melh (exoyme
2-3)

Kalhmera se oloys,

--
Spiros D. Bolis

Y.G. Parathrhsa pws den eisai aytosynephs oso afora th xrhsh toy pshfioy
dekadikhs ypodiastolhs.. mhpws einai bug toy 2002 ? :-)