Linux se 386 me 4Mb Ram

Constantinos Topoglidis ktop at gtpnet.com
Mon Nov 26 09:56:01 EET 2001

kalimera.

>File Costa Topoglidi (pou malon eimaste kai sipatriotes an krino apo to
> epitheto sou) distixos den exei CD afto to forito

alithia bre aderfe apo pou eisai ???? emena oi pappoudes itan apo mikrasia
kai peloponiso (enas kai enas!)
:)

> An kai sto piso meros
> ektos apo seiriaki, mia paralili kai eksodo gia othoni, exei ena interface
> pou nomizo oti einai gia exoteriko floppy, opou isos na mpenei kai CDROM.
> conectoras einai san tous kainourious tous conectores gia scsi alla exei
> safos ligotera pin. Den xero ti akreibos einai afto to interface, pantos
tha
> ithela poli na matho.

nomizo pos ksero ti einai autos o connectoras :))
exei kai ena forito pou exo edo stin douleia kati paromoio ...
kai exo kai external cd kai floppy !
:))
mporoume na doume kai stin Acer isos ... leo isos exei kati (pou den to
nomizo) :)

kai meso parallilis mporeis na kaneis sindesi me to allo PC ...
exei sxetiko how-to sto linuxdocs.org ....

Topoglidis Con/nos
(Trying only ... to learn!)