Clones

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Nov 10 18:38:01 EET 2001

>   Tha hthela na sas rwthsw an kaneis apo esas
> gnwrizei, sites pou yparhoun gia LINUX, clones tou
> Matlab h´tou Mathematica 3.0 (oxi commercial fysika),
To SuSE exei to Octave, pou einai prosanatolismeno sthn
ari8mhtikh analysh, kai to mupad pou einai prosanatolismeno
sta symbolika ma8hmatika (san to Symbolic Toolbox tou Matlab).
Epishs memonwmena tmhmata ths leitougrikothtas toy Matlab
yparxoun san ksexwrista programmata, p.x. to gnuplot einai
eksisou kalo me tis leitourgies grafikwn parastasewn tou Matlab,
to snns mporei na kanei safws perissotera apo to NN Toolbox gia thn
analysh neurwnikwn diktywn, kai an mporeite na montelopoihsete
ena provlhma (p.x. mia grammikh diaforikh eksiswsh) san hlektriko
provlhma tote to spice 8a to lysei.

An pantws to 8elete gia epaggelmatikous skopous, isws na
aksizei h ependysh sthn ekdosh tou Matlab gia linux. Kaka ta
psemata, to Matlab einai koryfaio kai den yparxei kalyteros
klwnos tou apo ton idio ton eauto tou :-)

Filika,
Dimitris