InstallFest 2001 @ T.E.I Piraeus

Ioannis Tsoulos sheridan at cs.uoi.gr
Fri Nov 9 13:20:02 EET 2001

Γεια σας. Από ότι βλέπω η InstallFest θα πραγματοποιηθεί στο ΤΕΙ και
αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα που θα το αναλάβει. Αν και θα ήθελα
να είμαι και εγώ στην εκδήλωση δεν θα μπορέσω λόγω αποστάσεως και
υποχρεώσεων. Ωστόσο μαθητές μου από το ΤΕΙ ΑΡΤΑΣ στο τμήμα
Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης μου έχουν ζητήσει εδώ και καιρό να
πραγματοποιηθεί κάτι ανάλογο με αυτό που περιγράφετε και στο
δικό μας ΤΕΙ. Θα ήθελα λοιπόν τα παιδιά από τον σύλλογο που
ανέλαβαν την παραπάνω προσπάθεια να με ενημερώσουν για το
τι χρειάζεται να γίνει ώστε να πραγματοποιηθεί κάτι ανάλογο
και στην Άρτα.

Ευχαριστώ πολύ
Γιάννης